+48 943466830

Centrale telefoniczne

Nagrywanie - PLATAN

 

Serwery IP PBX Libra, Proxima, Proxima plus dyskretnie nagrywają rozmowy telefoniczne (miejskie przychodzące, przekazywane, wychodzące, w razie potrzeb również wewnętrzne) wybranych lub wszystkich pracowników. Wielokanałowe nagrywanie pozwala na zapis nawet 30 jednocześnie prowadzonych rozmów, z nagrywaniem dowolnej liczby osób. Osoby, których rozmowy są nagrywane, informowane są o tym fakcie odpowiednim komunikatem. Nagrywanie warto włączyć na odpowiednim poziomie infolinii, by nie nagrywać komunikatów, które słyszy oczekujący w kolejce, ani nie zapisywać samego czasu oczekiwania.

Nagrania w sposób niejawny są zapisywane w Serwerze Agent 003, z którego są strumieniowo odczytywane poprzez aplikacje Klient Agent 003, dostępne z poziomu przeglądarek internetowych, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

W przypadku przerw w nagrywaniu użytkownik jest o tym fakcie informowany automatycznie generowanymi wiadomościami e-mail. Pozwalają one na lepszy nadzór nad procesem nagrywania, szczególnie w firmach, w których istotne jest utrzymanie jego ciągłości.

Do archiwizacji nagrań z jednego lub wielu Serwerów Agent 003 służy program Archiwizator

Agent 003

Oprogramowanie Agent 003 jest przeznaczone do obsługi zarejestrowanych rozmów w PBX Serverze Libra, IP PBX Serverze Proxima i IP PBX Serverze Proxima plus.

Platan Agent 003 - zalety

  • pracuje w trybie serwer/klient, co oznacza, że nagrania z karty SD PBX Servera Libra lub microSD IP PBX Servera Proxima / Proxima plus zapisywane są na dysk komputera (HDD) z zainstalowanym oprogramowaniem Agent 003 Server. Nagrania mogą być odsłuchane strumieniowo lub pobrane z serwera poprzez stanowiska klienckie (Agent 003 Klient). Zapewnia to większe bezpieczeństwo (archiwum na dysku twardym) i szybszy dostęp do nagrań;
  • dostęp z poziomu przeglądarki internetowej – oprogramowanie jest niezależne od posiadanego systemu operacyjnego i nie wymaga instalacji stanowisk klienckich
  • wprowadza następujące typy użytkowników:
    • Administratora (konfiguracja serwera, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, bez możliwości odsłuchiwania rozmów),
    • Nadzorcy (odsłuchiwanie rozmów wielu użytkowników)
    • Klienta (odsłuchiwanie rozmów jednego użytkownika).

 

W Agencie 003 Klient oraz Nadzorca mogą wyszukiwać rozmowy wg następujących kryteriów:

  • Data i czas
  • Rozmowa dłuższa niż...
  • Fraza – wyszukiwanie po dowolnym ciągu znaków w kolumnach
  • Typu rozmów (miejskie, wewnętrzne, miejskie i wewnętrzne)
  • Abonenci wewnętrzni.

 

Do korzystania z nagrywania rozmów potrzebne są:

  • PBX Server Libra [od ver. 1.00.xx] wraz z kartą SD
  • IP PBX Server Proxima [od ver. 1.04.xx] wraz z kartą microSD
  • IP PBX Server Proxima plus [od ver. 1.22.xx] wraz z kartą microSD
  • Pakiet startowy licencji na nagrywanie wraz z oprogramowaniem Agent 003 (Serwer + 1 stanowisko Administrator + 1 stanowisko Nadzorca)
  • Opcjonalnie dodatkowe kanały nagrywania oraz dodatkowe licencje Administrator/Nadzorca/Klient (do 1024 licencji każdego typu)
  • Opcjonalnie (zalecane rozwiązanie) - Serwer Aplikacji Platan z zainstalowanym Serwerem Agent 003.
  • Opcjonalnie do archiwizacji nagrań - program Archiwizator z licencją Archiwizator do Serwera Agent 003.

 

Minimalne wymagania sprzętowe dla Serwera Agent 003

  • procesor 2 rdzeniowy - min 2 x 1,6 GHz
  • pamięć operacyjna - 4GB
  • wolna przestrzeń na HDD 40 GB
  • LAN 10/100
  • system operacyjny: Windows XP lub nowszy
  • Java ver. 6
  • zalecamy stosowanie Serwera Aplikacji Platan jako osobnej stacji roboczej dla Serwera Agent 003.

 

Dostęp użytkowników do nagrań (Klient Agent 003) odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej (zalecany Firefox w aktualnej wersji), nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników.

Agent 001

Oprogramowanie Agent 001 umożliwia odsłuchanie rozmów zarejestrowanych na karcie SD w centrali IP Prima lub Prima nano. Agent 001 jest dystrybuowany nieodpłatnie z każdą sprzedawaną centralą Prima i Prima nano, jednak do uruchomienia nagrywania i odsłuchiwania rozmów wymagany jest zakup licencji na nagrywanie rozmów. Aplikacja Agent 001 może być instalowana na dowolnej liczbie stanowisk.

Administrator w Agencie 001 może:

  • tworzyć konta użytkowników i nadaje im uprawnienia do odsłuchiwania i kasowania rozmów wybranych użytkowników (jednego lub więcej)
  • przeglądać/odsłuchiwać wszystkie zarejestrowane rozmowy w centrali Prima/Prima nano
  • kasować zarejestrowane rozmowy
  • nagrywać i przesyłać do centrali zapowiedzi słowne
  • importować nagrania z karty SD (umieszczając kartę SD w czytniku kart na swoim komputerze i importując rozmowy na dysk komputera)
  • eksportować nagrania do pliku dźwiękowego w formacie wave
  • tworzyć opisy dla numerów wywołujących i wywoływanych - widocznych w programie Agent 001.

 

Użytkownik Agenta 001 ma uprawnienia do:

  • przeglądania/odsłuchiwania przeprowadzonych rozmów
  • eksportu pliku dźwiękowego do formatu wave
  • tworzenia opisów dla numerów wywołujących i wywoływanych.

 

Rozmowy są pobierane każdorazowo bezpośrednio z karty SD włożonej do centrali Prima lub Prima nano. Mogą być filtrowane według:

  • daty i czasu startu rozmowy
  • daty i czasu zakończenia rozmowy
  • numeru abonenta wywołującego
  • numeru abonenta wywoływanego

 

Program Agent 001 należy zainstalować na komputerze stacjonarnym lub przenośnym (laptop) Użytkownika / Administratora. Komputer musi spełniać minimalne wymagania:

  • procesor klasy Pentium 200;
  • system operacyjny Windows XP/VISTA/7;
  • 50MB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • 32MB pamięci RAM;
  • karta LAN.

artykuły slider

  • Serwis telekomunikacyjny

    Serwis telekomunikacyjny

    Obsługa urządzeń telekomunikacyjnych i wewnątrzzakładowych sieci teletechnicznych to branża od której nasza firma rozpoczęła działalność. Ponad 20-letnie doświadczenie w tej Czytaj więcej
  • Serwis komputerowy

    Serwis komputerowy

    Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zainteresowane stałą opieką nad posiadaną infrastrukturą IT. Specjalizujemy się w zarządzaniu sieciami LAN (częścią pasywną Czytaj więcej
  • budowa sieci

    Budowa sieci

    Idea okablowania strukturalnego polega na zapewnieniu kompeksowej obsługi przesyłania różnych sygnałów. Oprócz połączenia komputerów w sieć lokalną okablowanie to powinno Czytaj więcej
  • Centrale telefoniczne

    Centrale telefoniczne

    Jedną z głównych gałęzi naszej działalności są wdrożenia systemów telekomunikacyjnych. Tutaj najczęściej zapytania klientów dotyczą poszukiwania najlepszej metody w codziennej Czytaj więcej
  • 1
  • 2
  • 3
  • PLATAN

    PLATAN

    Wiodący polski producent serwerów telekomunikacyjnych.
  • FIBRAIN

    FIBRAIN

    Polski producent i światowy dostawca w branży systemów teleinformatycznych i telekomunikacji światłowodowej.
  • PFR

    PFR

    Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm"
  • SLICAN

    SLICAN

    Lider rynku PABX w Polsce
  • PIG

    PIG

    Północna Izba Gospodarcza w Koszalinie
  • 1
  • 2

Nasz adres

AB-TEL
Małgorzata Kozak
Jana Pawła II 15a
75-452 Koszalin
Polska

Kontakt

Mobile: +48 502218523
Tel.: +48 943466830
Fax: +48 943466838
biuroabtel.com.pl

Reklama

Gościmy

2.png2.png6.png0.png9.png6.png
Dzisiaj odwiedzających:15
  • Twoje IP 18.97.14.86

Online teraz

1
Online teraz